Friday, December 30, 2011

2011 in memories :')

bismillah n assalamualaikum :)
hari ni hari last for this year . 
tahun ni byk mengajar aku erti kehidupan selepas keluar dari dunia smawp :)
macam mana nak handle diri sndiri tanpa disuruh mcmne kt skolah lama dulu terutama skali hubungan aku dgn Allah SWT ,
sejak aq keluar dari situ aku mgaku aku byk alpa dgn nikmat dunia luar ni
harap je parents hantar skolah agama slame 4 years but tak byk pun yg sentuh hati aku,
kadang2 aq terfikir jugak ape yang aq buat ni , tapi aku cuba jugak amalkan ape y aq belajar dulu kt sana , setiap manusia buat kesilapan so sementara masih ada lagi ni kita try ubah diri kita sikit2 dulu .
tahun ni jugak aq dapat ramai kawan y baik sgt dgn aq, yg byk tolong aq susah senang :) time aq msuk skolah baru , diorang kawan aq macam aq dh lama kenal diorang , diorng byk jaga n tolong aq hehe thx guys



sumpah sayang korang sampai mati :")
thx semuaaaa sbb baik dgn meera .

then , saya jumpa kawan hidup mati saya
MYFAMILY the bangangerzzz
setiap hari pergi library kl semata mata nak study dgn diorang nih
setiap hari kita struggle gile2 belajar n gelak2 same2, minum air mesin, minum each a cup , makan lunch dkt cm n ocbc, terkinja kinja dkt dataran , mengumpat kakak guard pkl, kalo library tutup kite study berejam jam dkt kfc klcc hehe, then shopping window same2, buat library mcm rumah sndiri , mandi hujan same2 , ermm guys sumpah rindu :( 


terima kasih ya Allah kerana kau menganugerahkan aku kawan sehebat mereka semua, kau peliharalah mereka di jalanMu ya Allah agar mereka tidak sesat dengan nikmat dunia ini, berilah mereka juga kejayaan di dunia mahupun di akhirat . AMIN .

ok setiap hari tahun ni mesti aku dgr abang  aq membebel suruh aq belajar masak, n setiap hari tu jugak aq bg alasan errr busy spm hehe , tapi ntahlah dunia masak , mengemas nih semua aq x minat tak tawu kenapa tapi aq tawu aq kene belajar si aq try lahjugak kan tngok mama masak , tengok je hehe n aq memng suka buat satu rumah ni menyampah dgn perangai aq sebab bila diorng marah aq tawu diorng syang aq ,tp y pelik bile diorng marah aq pun naik hangin jugak sbb marah siket2 sudhlah haha. erm aq suka buli anep buat kan air untuk aq serious aq x reti buat air lgsung erk tapi aq reti lah jugak air teh o je . so hari ni aq cabar diri aku masak sndiri hehe, aq masak 


lala masak cili api 
 hehe , mama tukang cakap aku buat y semua dia cakap, 1st time cuci lala kann aq menjerit sbb kenapa dia hidup lagi -..-"
 ok settle masak tu aq kene masak


ikan keli masak sambal hee
lepas ni sape datang rumah aq masa mama xde, aq boleh msak dua ni jelah yg lain xreti, then air teh o je
ok ?
haha


kbye