Monday, February 13, 2012

30 things about me :)

  1. officially taken by muhd iqram
  2. saya ada pakwa muka sebijik actor nazim othman *i'm dead serious #be jelly :P
  3. when i'm in love, i'm devoted and wants a long-term relationship
  4. saya jenis takkan biar hati saya terluka dulu, so saya akan tinggalkan orang tu 
  5. i'm selfish
  6. i will never try to be sumone, i'm not just know that i'm me and only me
  7. i love my family more than anything in the world
  8. u cant break me
  9. i love my friends espeacially aimi nadiah. 
  10. saya bukan kawan yang baik
  11. saya setia
  12. if i didnt hv my bestfriends my life would be utter hell
  13. i am afraid of dogs
  14. i love roses
  15. saya tak reti nak pujuk orang
  16. jealous type person
  17. saya suka lelaki y pergi masjid
  18. when im stressed, sad, mad, happy orrr wuteva. i hv earphones in :)
  19. saya lagi sayang haniff dari abang n iman :P
  20. i wish i could speak french
  21. if i cry about u it means i really do love u
  22. i hv no respect for people who will stand there n lie to my face . (middle finger up!)
  23. saya akan jauhkan diri kalau saya dah jatuh hati dgn kawan saya, putus kawan pun sggup
  24. saya rindu smk tmn kosas lebih dari smawp
  25. saya sayang kawan2 kosas saya
  26. striving to be a better muslim
  27. saya baran
  28. saya sayang sorang ni, 
  29. saya sayang the bangangerz
  30. hobby saya jogging :P