Sunday, February 5, 2012

anak mat salih

assalamualaikum
haha nak share cerita sejak 16 hari y lepas aaku jadi baker dekat GOLDEN OVEN,AMPANG POINT
Ya Allah, penat gila nak matii haha
buat pizza, roti sampai 25 types
setiap hari
tapi yang bestnya aku tawu lah serba serbi buat kek n roti plus pizza ! :D 
setiap hari aku kacau abang deco cake 
hihi sebab kalo rosak,
aku boleh bawak balik. ok kalau tak rosak pun kau ambil jela bawa balik kalau nak
termasuk roti haha
apa yang best kerja sini, hurmmm aku rasa customer
even, aku bukan cashier dan aku baker je pun
tapi aku memang suka sibuk bahagian cashier hehe
sampai aku selalu buat short duit
or over reacting :)
heeeeeee !
akak2 kat situ sumpah best gilaaa esp kak daya!
ok balik cerita asal
pasal customer yang bestnya ramaiiiii gila mat salih
*sorry iq, haha
aku setiap hari usha mat salih je haha sumpah hensem2 termasuk anak org arab
tadi ada sorang lelaki mat salih ni, sumpah hensem gilaaaaaaaaaa
and dia bawak anak dia
comel!!!! *jerit
satu kedai serbu budak tu sampai dia malu2 haha
tengok muka dia sebiji macam kt bawah ni
#serious

tapi lagi comel
ok itu je nak cerita
hahaha
wassalam
:)