Tuesday, February 28, 2012

golden oven bakeri , ampang point

haiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii :D
ok takde benda punn nak cerita kat sini tapi nak cerita lah apa yang best nyaaa kerja
*ayat keling
1st time aq masuk kerja kat kedai ni. fuhh! aku 1st kenal dengan ben :), BENJAMIN TAN
dia chinese but soalan 1st masa dia perkenalkan diri, dia tanya aku, "awak dah berak ? pagi tadi banyak saya berak . setiap hari laa kita kene berak :3 " *masa ni aku mencarut dalam hati :D pahal dengan orang nih -,-" 
aku kerja kat hospital gila ke ? hahahahha :D
 then sampai aku kenal cashier nama MAYZARA :)
dia kecik and comel je, hihi aku ingat umur dia 18 tahun or sebaya aku but baru 16 tahun tapi dah tunang n nak kahwin dah :/ k dia sekolah lahir semua dkt indonesia , *faham2 lah -.-
and aku kenal dengan kak DAYA, perghh masa hari first aku kerja semua orang dia tanya " haaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiii *jerit ! akak cantik tak harini ? cakapla akak cantik :3 " hahahhah k semua orang dia paksa and setiap hari tahu ! 
k aku agak rapat dengan kak SITI , dia best :) suka belanja saya hehe n SHAH! ofcossss sehari tak sah kalau kek sampai bertray tray hangusss n tart dia hahahha dia ni kan gila! suka menari nari dekat dapur n suka nak campak orang kat dalam oven muahahahah :D ada sekali punyaa lah dia rancak borak, dia boleh tinggal cake dalam oven!!!! and masa tu dah naik teksi nak balik dah pukul 10 malam -,-" gilaa! dah la takde kunci nak balik kedai  mahu meletup hahah. nasib baik lah dia ni pandai bab cungkil2 pintu kedai ;) so dapat lah bukak kalau tak satu ampang point meletup . esok keluar paper * konon " AHMAD SHAH BAKER GOLDEN OVEN MENYEBABKAN AMPANG POINT MELETUP KERANA TERTINGGAL KEK " -,- and ada sekali tu dia boleh memeningkan kepala otak aku sampai aku terikut dia masuk tandas lelaki . aku rasa aku dah SHOT mcm ben -,- haha
k ofcos ada abg adi ! dia deko cake , sampai tua deko cake kan abg ? hahah mcmlah dia nak baca blog aku nih tapi sumpah diorang best :) n abg jumali jugak hahha even asek kne kutuk je dgn aku :p
 k aku boleh jadi gila kalau setahun duduk kitchen dgn ben :) serious ! hahaha ben suka cakap kalau chiller rosak "itu chiller dia tidooo laa dia penat, dia maaaaaaaaaaaaaaaaaampusss itu ! :3 "  hahahhaha n dia suka cakap "ameera awak ni celaka lah " -.- sebab kak Daya ada cakap "celaka betul jumali tu " sekali ben tanya "celaka tu apa?" kak daya jawab " celaka tu BAGUSSS sangat :)"
banyak lagi tahu ?! aku suka kerja ni :) tapi aku dapat job lain dekat ampang point , FUJIR-YORK international . gaji ofcoss lagi byk :) huuuuuuuuuuuuuuuuu ~ heheh
just nak cakap dekat Iq, take care further study dekat UK, macam apa je baru bagitahu malam tadi kan ?!!!!!!!!! patutlah 3 hari berturut turut nak jumpa :( nak merajuk *bye 
i'm gonna miss you
u're the only light i've ever known  :*